Wyczyść
Wybierz date przyjazdu
preloader
  Przyjazd
  Wyjazd

Regulamin

REGULAMIN 

 

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

  1. Definicje pojęć użytych w Regulaminie:
  1. Ustawa - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 144, poz. 1204),
  2. System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego,
  3. Usługi świadczone drogą elektroniczną - wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego,
  4. Środki komunikacji elektronicznej - rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną,
  5. Usługodawca – Usługi Hotelarsko Gastronomiczne Gościniec Jural Szklarska Poręba zwany też ośrodkiem
  6. Usługobiorca – podmiot korzystający z usług Usługodawcy, zwany też rezerwującym, który jest stroną umowy o świadczeniu usług będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego regulaminu. Usługobiorcą jest również podmiot, który zamówi świadczenie określonych usług drogą elektroniczną na zasadach poniżej określonych.
  7. Specyfikacja techniczna - zbiór informacji o systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz wymaganiach technicznych niezbędnych do współpracy z tym systemem.
  8. Usługobiorca korzystając z serwisu, przy użyciu strony WWW  oświadcza, że akceptuje warunki regulaminu bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.

Rozdział 2

Ogólne warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.

  1. Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
  2. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług bez wcześniejszego uprzedzenia usługobiorcy.
  4. Dostęp do informacji, o zmianach dotyczących sposobu i zakresu świadczenia usług przez Usługodawcę oraz do informacji, których wymóg dostarczania Usługobiorcy wynikający z Art. 6 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca będzie realizował poprzez stronę WWW i/lub poprzez przekazywany pocztą elektroniczną informator.
  5. W celu zapewnienia prawidłowego korzystania ze strony internetowej oraz z Usług świadczonych drogą elektroniczną  sprzęt komputerowy Usługobiorcy musi spełnić następujące minimalne wymagania techniczne: dostęp do Internetu, zainstalowana przeglądarka – posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
  6. W trakcie korzystania ze strony internetowej, w systemie teleinformatycznym Usługobiorcy zainstalowane zostają pliki cookies.  Warunkiem korzystania ze strony internetowej jest umożliwienie instalacji plików Cookies

Rozdział 3

Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną
 

Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie:

  1. Rezerwacji  miejsc noclegowych w określonym terminie, w systemie bez wyżywienia, z wyżywieniem BB (bed&breakfast czyli nocleg ze śniadaniem), HB (halfboard czyli nolceg ze śniadaniem i obiadokolacją) lub w formie pobytu pakietowego w obiekcie Usługodawcy.
  2. Rezerwacji pobytów pakietowych na warunkach ujętych w opisie oferty
  3. Rezerwacji pobytów grupowych. Pobytem grupowym określamy zorganizowany pobyt grupy nie mniejszej niż 25 osób na warunkach ustalonych z organizatorem pobytu.
  4. Usługodawca zastrzega, że usługobiorca może dokonać rezerwacji dla grupy przez formularz rezerwacyjny lub drogą telefoniczną, z wyłączeniem rezerwacji 100% online

 

1. Proces rezerwacji.

  1. Po wybraniu przez usługobiorcę oferty dostępnej na www.jural.pl Usługobiorca może dokonać rezerwacji poprzez wykonanie czynności zaleconych przez "system rezerwacji 100% online". 
  2. Po wybraniu oferty dostępnej na www.jural.pl Usługobiorca może dokonać rezerwacji poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego oraz zlecenie wymaganej płatności zadatku po wcześniejszym określeniu warunków rezerwacji z Usługodawcą za pomocą formularza rezerwacji
  3. Po wybraniu oferty dostępnej na www.jural.pl Usługobiorca może dokonać rezerwacji drogą telefoniczną.
  4. Klient potwierdza, że zapoznał się z charakterem, przeznaczeniem i sposobami rezerwacji usług dostępnych w Witrynie lub za pośrednictwem Usług mobilnych oraz że uzyskał niezbędne i/lub uzupełniające informacje, o które poprosił, aby dokonać rezerwacji w sposób w pełni świadomy.
  5. Rezerwację niepotwierdzoną płatnością lub zadatkiem nazywamy rezerwacją wstępną, nie upoważnia ona Usługobiorcy do skorzystania z wybranej oferty.
  6. Rezerwację uważa się za dokonaną i potwierdzoną z chwilą dokonania przez rezerwującego płatności za pośrednictwem systemu płatności Przelewy 24 lub w chwili zaksięgowania na koncie bankowym Usługodawcy zadatku przelanego przelewem bankowym przez Usługobiorcę.
  7. Dopłatę za zamówiony pobyt rozliczymy w dniu przyjazdu gościa podczas meldowania w ośrodku.
  8. Jeśli gość (bez wcześniejszego poinformowania nas drogą e-mailową) nie dojedzie do ośrodka do godziny 11:00 drugiego dnia zamówionego pobytu następuje niedojazd. W takiej sytuacji obciążenie, o którym mowa w punkcie pierwszym warunków rezerwacji nie podlega zwrotom, a zarezerwowany pokój trafi do ponownej sprzedaży.
  9. W przypadku anulacji rezerwacji dokonanej przez gościa lub niedojazdu gościa obciążenie, o którym mowa w punkcie pierwszym warunków rezerwacji nie podlega zwrotom
  10. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez rezerwującego w formularzu, całkowitą odpowiedzialność ponosi rezerwujący.
  11. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN).

     2. Dokonywanie płatności i wystawienie faktury

  1. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji i są warunkiem jej potwierdzenia. W przypadku rezerwacji dokonanej przez formularz rezerwacji lub drogą telefoniczną wymagane jest dokonanie przedpłaty w wysokości ustalonej przez Usługodawcę (od 40 do 100% ceny usługi) w terminie wskazanym przez Usługodawcę. Tak dokonana rezerwacja uważana jest za potwierdzoną.
  2. Pośrednikiem w realizacji płatności jest firma Przelewy24. Akceptowane opcje płatności (rodzaje kart kredytowych i przelewy obsługiwane przez Przelewy24) są każdorazowo wyświetlane podczas dokonywania rezerwacji przez system.
  3. W przypadkach niektórych ofert wymagana wysokość przedpłaty może być niższa.
  4. Usługodawca ma obowiązek wystawienia paragonu lub faktury VAT.
  5. Dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej hotel ma obowiązek wystawienia faktury VAT wyłącznie "na żądanie".
  6. Jeżeli nie wypełniono danych niezbędnych do wystawienia faktury, Usługodawca uzna, iż rezerwacji dokonała osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej, która nie zażądała wystawienia faktury VAT.

     3. Potwierdzenie rezerwacji

  1. System serwisu www.jural.pl potwierdza rezerwację automatycznie po dokonaniu płatności – komunikat o potwierdzeniu jest generowany na ekranie komputera. Rezerwacja uważana jest za potwierdzoną.
  2. Dodatkowo system generuje automatycznie potwierdzenie e-mailem wysyłane na adres rezerwującego podany w formularzu.
  3. W przypadku rezerwacji dokonanej poprzez formularz rezerwacyjny potwierdzenie dokonanej rezerwacji zostanie przesłane na podany podczas rezerwacji przez Usługobiorcę e-mail na jego prośbę wyrażoną drogą elektroniczną.

     4. Zakres odpowiedzialności 

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do systemu rezerwacji z przyczyn niezależnych od niego.
  2. Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Usługodawcy ma on prawo czasowo zawiesić dostęp do serwisu www.jural.pl na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
  3. Usługodawca może zaoferować wykonanie usługi o podobnym standardzie w terminie, który został określony w  formularzu wówczas, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa do wykonania z winy podmiotów trzecich.
  4. W przypadku, gdy rezerwujący nie wyrazi zgody na realizację usługi o podobnym standardzie lub realizacja usługi okaże się niemożliwa z przyczyn zależnych od usługodawcy, wówczas hotel zobowiązany jest do zwrotu dokonanej przez rezerwującego zapłaty za usługę.
  5. Zwrot zostanie dokonany formie odpowiedniej do dokonanej płatności.
  6. Zwrot uiszczonej przez rezerwującego zapłaty wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia rezerwującego z tytułu niewykonanej usługi.
  7. Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu jednego tygodnia (7 dni) od dnia, w którym rezerwujący zamierzał rozpocząć korzystanie z usługi.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności niezależne od hotelu tj.:  czasowy brak wody, ogrzewania, prądu i klimatyzacji czy naprawa lub konserwacja urządzeń technicznych. Wyżej wymienione niedogodności jeśli powstałe z winy Usługodawcy będzie on starał się jak najszybciej usunąć.
  9. W przypadku nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron np. katastrof żywiołowych, strajków, wybuchu wojny lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Usługodawca jest zwolniony z przyjętego zobowiązania.
  10. W przypadku, jeśli klient w trakcie trwania usługi stwierdza wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronach systemu www.gromada.pl), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi.

5. Warunki zmian i anulacji

  1. Każda zmiana bądź anulacja powinna być zlecona w formie pisemnej i przesłana na adres Usługodawcy juralpl@gmail.com oraz musi zostać przez Usługodawcę zaakceptowana i potwierdzona tą samą drogą.
  2. Rezerwacje potwierdzone mogą być bezpłatnie anulowane najpóźniej na 120 dni przed przyjazdem Usługobiorcy ze skutkiem zwrotu wpłaty na jego rzecz.
  3. Anulowanie rezerwacji po tym terminie nie spowoduje zwrotu zadatku, zaliczki lub dokonanej całkowitej płatności za zamówiony pobyt.
  4. Jeśli gość (bez wcześniejszego poinformowania ośrodka drogą e-mailową) nie dojedzie do ośrodka do godziny 11:00 drugiego dnia zamówionego pobytu następuje niedojazd. W takiej sytuacji zadatek lub całkowita płatność nie podlegają zwrotom a zarezerwowany pokój trafi do ponownej sprzedaży.
  5. W przypadku niedojazdu gościa obciążenie dokonane na rzecz rezerwacji nie podlega zwrotom. W takiej sytuacji ośrodek ma również podstawy do roszczenia pozostałej należności.
  6. Rezerwacja grupowa potwierdzona może być bezpłatnie anulowana najpóźniej na 180 dni przed przyjazdem Usługobiorcy ze skutkiem zwrotu wpłaty na jego rzecz.
  7. Anulowanie rezerwacji grupowej po tym terminie nie spowoduje zwrotu zadatku, zaliczki lub dokonanej całkowitej płatności za zamówiony pobyt.
  8. Anulacja rezerwacji musi odbyć się drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na www.jural.pl lub poprzez korespondencję e-mail na adres juralpl@gmail.com
POZOSTAŁE :
  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 a kończy o 11.00 w dniu wyjazdu. Doba hotelowa dotyczy także parkingu.
  2. Dla dobra wszystkich gości między 22.00 a 7.00 obowiązuje cisza nocna
  3. Recepcja jest czynna od 8.00 do 17.00 
  4. W przypadku dużego zainteresowania tym samym pokojem i terminem o rezerwacji decyduje kolejność złożenia i potwierdzenia rezerwacji.
  5. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za szkody na mieniu lub zdrowiu gości poniesione w obrębie i na terenie ośrodka, a także te  spowodowane niewłaściwym użytkowaniem przedmiotów będących wyposażeniem ośrodka.
  6. Za zaginięcie kompletu kluczy wraz z  brelokiem pobieramy od Gości opłatę w kwocie 200 pln.
  7. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
  8. Sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie klienta sygnalizowane poprzez wywieszenie na drzwiach zawieszki będącej na wyposażeniu pokoju
  9. Obiekt jest monitorowany
  10. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka , powstałe w czasie jego pobytu z jego winy, winy współuczestników pobytu,  lub z winy odwiedzających go osób.
  11. Prosimy nie przywozić ze sobą czajników, podgrzewaczy, grzałek itp. Na terenie ośrodka są ogólnodostępne czajniki oraz aneks kuchenny.
  12. Prosimy nie chodzić w butach narciarskich po obiekcie.
  13. Narty i buty narciarskie prosimy zostawiać w wytyczonych do tego celu miejscach
  14. Za zaginięcie Państwa sprzętu narciarskiego, które (odpukać) zdarzy się na terenie tego obiektu nie ponosimy odpowiedzialności.
  15. Auto prosimy parkować we wskazanym przez obsługę obiektu miejscu. Prosimy mieć na uwadze obecność innych gości i parkować tak, by każdemu było wygodnie.
  16. Parking i ośrodek są monitorowane, parking nie jest strzeżony
  17. Jeśli rezerwowali Państwo pobyt ale muszą zrezygnować  – prosimy jak najszybciej nas o tym powiadomić.
  18. W okolicznościach wymagających potwierdzenia wieku  dziecka  zastrzegamy sobie prawo do wglądu w dowolny dokument potwierdzający wiek dziecka.
  19. Dodatkowe korzyści takie jak zniżki na wypożyczalnię sprzętu narciarskiego, aquapark Termy Cieplickie, szkółkę narciarską, wycieczki z biurami turystycznymi, darmowe wycieczki z przewodnikiem sudeckim, przysługują osobom, które zarezerwowały pobyt bezpośrednio w ośrodku w ramach pobytu indywidualnego lub pakietowego. 
  20. Na terenie ośrodka oraz posesji obowiązuje zakaz używania fajerwerków i petard.
  21. Zwierzęta są akceptowane, ale w określonych pokojach, dlatego przed dokonaniem rezerwacji prosimy o sprawdzenie możliwości przyjazdu z psem lub kotem. Nie są akceptowane zwierzęta hałaśliwe, drapiące w drzwi, niszczące wyposażenie ośrodka. Za pobyt czworonogów pobieramy dodatkową opłatę.
  22. Organizator imprez odbywających się na terenie obiektu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w strukturę imprez oraz nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wynikające z działań osób zaangażowanych w imprezę, ale nie będących pracownikami Gościńca Jural.
  
 

Polityka Prywatności

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

Administrator danych osobowych :

 

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest “Usługi hotelarsko-gastronomiczne Gościniec Jural Piotr Rączka”, ul. Turystyczna 28, 58-580 Szklarska Poręba

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane są w celu przygotowania oferty na pobyt w ośrodku oraz jego potencjalną realizację, a także w celach marketingowych i promocyjnych Administratora Danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej odmowa ich podania w ramach składanego zamówienia uniemożliwi przygotowanie oferty i jej realizację. 

Przetwarzamy imię, nazwisko – forma elektroniczna i pisemna, adres – forma elektroniczna i pisemna, numer telefonu – forma elektroniczna i pisemna, nr PESEL lub nr dowodu osobistego – forma pisemna , adres e-mail – forma elektroniczna i pisemna, wizerunek utrwalony na monitoringu – forma elektroniczna.

Numery dowodu i nr PESEL są nam potrzebne na wypadek ewentualnych roszczeń Gościńca Jural w przypadku aktów wandalizmu, dewastacji mienia itp. Dane te usuwane są na bieżąco, bez zbędnej zwłoki. 

Przysługujące prawa

Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie.

Okres przetwarzania danych :

Twoje dane będą przetwarzane przez okres:

  1. Okres 5 lat liczonych od dnia pierwszego stycznia po dacie złożenia zamówienia (zgodnie z art. 74 ust. 1 i 2 ustawy o rachunkowości)
  2. Okres 5 lat liczonych od dnia pierwszego stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych i promocyjnych Administratora Danych.
  3. Dane uzyskane w formie pisemnej na karcie meldunkowej są niszczone do miesiąca licząc od końca pobytu gościa.

Czy przysługuje mi prawo wzniesienia skargi do GIODO?

Każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.


Klauzule zgód:

(zgoda marketingowa)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

(zgoda na przesłanie oferty drogą elektroniczną)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora danych osobowych informacji handlowej i materiałów promocyjnych środkami komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

(kontakt marketingowy przy wykorzystaniu narzędzi komunikacji elektronicznej)

Wyrażam zgodę na kontakt ze strony administratora danych osobowych, z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 par. 1. Prawa telekomunikacyjnego

© 2020 Jural wszystkie prawa zastrzeżone.

design by : LEMONPIXEL.pl  /  Rezerwację online obsługuje : HOTRES.pl

Facebook